It is currently Mon Jun 17, 2019 9:46 am



Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Public Server Fix
PostPosted: Wed Dec 16, 2015 5:35 am 
Offline
LoL Division Commander - RC Warrant Officer
LoL Division Commander - RC Warrant Officer
User avatar

Joined: Wed Feb 29, 2012 4:16 am
Posts: 665
Repcom unrip 2015?

https://www.youtube.com/watch?v=8R-loNCvF4E

_________________
Image

[14:45] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: [21:45] ]-TX-[•Damon: i wanna wine u
[21:45] ]-TX-[•Damon: and dine u
[21:45] ]-TX-[•Damon: touch you in all the places you want me to

[16:09] EnDever(TAG-BITCHES): HOLY FUCKING SHIT ITS TX DRIFT


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Public Server Fix
PostPosted: Wed Dec 16, 2015 1:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
User avatar

Joined: Wed Oct 24, 2007 3:35 pm
Posts: 1340
Location: England
STEAM: hughd007
Drift wrote:


It may well be a fix but isn't it too little to late? Most people lost interest in this game months ago (as sad as it is to say it)

_________________
Image

'°»'°»'°»'°»'°»'°»'°»'°»TEAM XTREME VETERAN«°'«°'«°'«°'«°'«°'«°'«°'«°'

Hidden content:
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Public Server Fix
PostPosted: Wed Dec 16, 2015 2:22 pm 
Offline
Omicron Captain
Omicron Captain
User avatar

Joined: Wed May 21, 2008 8:52 pm
Posts: 7361
If we play regularily I'll be interested. But pls make it a challenge cuz this game is too easy for me :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Public Server Fix
PostPosted: Wed Dec 16, 2015 7:44 pm 
Offline
RepCom Mapper
RepCom Mapper
User avatar

Joined: Thu Aug 14, 2008 12:09 am
Posts: 7194
Didnt watch the full video but I assume the players need to adjust their clients, so it will be absolutely pointless. The only players willing to do this will be those who know how to join private servers which makes the whole thing pretty useless. The average player who might still check the multiplayer servers after purchasing RepCom in a Steam sale won't go through so much trouble to play the game. There might be between 5-10 people interested in this fix, and what are the odds of more than 2 of these joining a server at the same time? People couldnt even get a match organized in like half a year by texting eachother, how would this revive the community/public servers?

_________________
Image
Narcissus: You never miss more than 2 sniper shots in a row. Never have.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Public Server Fix
PostPosted: Fri Dec 18, 2015 10:55 am 
Offline
Veteran
Veteran
User avatar

Joined: Mon Mar 23, 2009 5:51 pm
Posts: 5572
Location: Nottingham, United Kingdom
This is actually the exact same fix I figured out on day 1 (I think I maybe even discussed it with Iron before he went full Iscariot) but never suggested it as a fix because its pointless as clients have to edit their files. Not even their game files, their actual windows files which is even more disabled.

You have to edit your hosts file which is more complex than just writing an IP. Not to mention the fact 99% of retards from repcom won't even find this patch, nevermind run it...

Really disabled BS, imho. Almost as disabled as the people in TX who cry they can't find matches.

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Public Server Fix
PostPosted: Fri Dec 18, 2015 8:00 pm 
Offline
Grand Commander
Grand Commander
User avatar

Joined: Mon Oct 16, 2006 1:37 pm
Posts: 9887
Location: At home.
How is this a fix? Client side modifications won't get real public gaming back...

_________________
Image

CPU: AMD Ryzen 7 2700X - RAM: G.Skill RipJaws 16GB DDR4-3200 - Motherboard: ASUS B350-Plus - SSD: Crucial MX300 750GB - Video: ZOTAC GeForce GTX 1070 Mini - Monitor: Lenovo ThinkVision P24h - Sound Card: ASUS Xonar Essence ST + ASUS Xonar H6 - Speakers/Headphones: Teufel Concept G THX 7.1 / Logitech G533 - Keyboard: Cherry MX-Board 3.0 - Mouse: Logitech G400 - Case: Lian Li PC-A70B - PSU: Enermax Modu87+ 700W OS: Windows 10 Pro x64
Quote:
[18:30] -=TAG=-Snoop: Okay, Thank you, and sorry for interrupting your ingenious laboratory work Professor Vash.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Public Server Fix
PostPosted: Sat Dec 19, 2015 7:24 pm 
Offline
LoL Division Commander - RC Warrant Officer
LoL Division Commander - RC Warrant Officer
User avatar

Joined: Wed Feb 29, 2012 4:16 am
Posts: 665
It was a sarcastic post that everyone took so seriously lol... :>.>:

_________________
Image

[14:45] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: [21:45] ]-TX-[•Damon: i wanna wine u
[21:45] ]-TX-[•Damon: and dine u
[21:45] ]-TX-[•Damon: touch you in all the places you want me to

[16:09] EnDever(TAG-BITCHES): HOLY FUCKING SHIT ITS TX DRIFT


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Public Server Fix
PostPosted: Sat Dec 19, 2015 8:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
User avatar

Joined: Mon Mar 23, 2009 5:51 pm
Posts: 5572
Location: Nottingham, United Kingdom
Drift wrote:
It was a sarcastic post that everyone took so seriously lol... :>.>:


But Killer takes it seriously :>

A website based server browser like battlelog would be more effective and rather trivial to implement, but still most wouldnt find it and loldeadgame tho.

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Public Server Fix
PostPosted: Sat Dec 19, 2015 10:46 pm 
Offline
Omicron Commander
Omicron Commander
User avatar

Joined: Tue Mar 17, 2009 10:08 pm
Posts: 3268
Location: Italy
I wish this fix was not as pointless as it actually is.

God, I miss the old times. I'd give anything to get owned by skilled players just once more.

_________________
Image
Image

RTG COUNTER: 113
Hidden content:
Epic moments with epic team mates!

]-TX-[•Pac¡o{OmCom}: and btw
]-TX-[•Pac¡o{OmCom}: tea is not that great all in all.
]-TX-[Jay{OmLCpl}: now you've crossed the line
---------------------------------
]-TX-[»ApFeL: u like that expression
]-TX-[»ApFeL: seriously
]-TX-[»ApFeL: gtfo
]-TX-[•Pac¡o{OmLCom}: srsly
]-TX-[•Pac¡o{OmLCom}: gtfo


Youth ages, immaturity is outgrown, ignorance can be educated, and drunkenness sobered, but STUPID lasts forever.
NOW DANCE, FUCKER, DANCE!


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Public Server Fix
PostPosted: Sun Dec 20, 2015 12:41 am 
Offline
Veteran
Veteran
User avatar

Joined: Mon Mar 23, 2009 5:51 pm
Posts: 5572
Location: Nottingham, United Kingdom
Pacio wrote:
I wish this fix was not as pointless as it actually is.

God, I miss the old times. I'd give anything to get owned by skilled players just once more.


Message me when you're free, we can 1v1 :>

Also, US RepCom community still making me laugh in 2015:

http://pastebin.com/HrnRe2Fd

>Your anticheat is great
>I respect your anticheat
>Give me hacks pls.

Image

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by Vash © 2009
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC + 1 hour [ DST ]