It is currently Wed Aug 23, 2017 12:31 am



Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: Who, in your opinion, was the best RC player ever?
PostPosted: Fri Jul 21, 2017 2:08 pm 
Offline
Grand Commander
Grand Commander
User avatar

Joined: Mon Oct 16, 2006 1:37 pm
Posts: 9878
Location: At home.
Scarv, haha. He was a special one to say the least...

_________________
Image

CPU: Intel Core i7-3770 - RAM: G.Skill RipJaws 12GB DDR3-1600 - Motherboard: MSI Z68A-GD65 - SSD: Crucial MX300 750GB - Video: ZOTAC GeForce GTX 980 Ti AMP! Edition - Monitor: ASUS ProArt PA246Q - Sound Card: ASUS Xonar Essence ST + ASUS Xonar H6 - Speakers/Headphones: Teufel Concept G THX 7.1 / Sennheiser PC 140 - Keyboard: Cherry MX-Board 3.0 - Mouse: Logitech G400 - Case: Lian Li PC-A70B - PSU: Enermax Modu87+ 700W OS: Windows 10 Pro x64
Quote:
[18:30] -=TAG=-Snoop: Okay, Thank you, and sorry for interrupting your ingenious laboratory work Professor Vash.


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Who, in your opinion, was the best RC player ever?
PostPosted: Sat Jul 22, 2017 2:42 pm 
Offline
Omicron Captain
Omicron Captain
User avatar

Joined: Wed May 21, 2008 8:52 pm
Posts: 7347
ScarV changed his name into Scarv because his former name was ScarF without knowing what it meant in english rofl

nuff said

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Who, in your opinion, was the best RC player ever?
PostPosted: Sun Jul 23, 2017 8:11 pm 
Offline
Veteran - LoL Division Commander
Veteran - LoL Division Commander
User avatar

Joined: Wed Feb 29, 2012 4:16 am
Posts: 663
My favorite memory of ScarV memory was when he complained that his apartment smelled of smoke when he smoked inside.

_________________
Image

[14:45] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: [21:45] ]-TX-[•Damon: i wanna wine u
[21:45] ]-TX-[•Damon: and dine u
[21:45] ]-TX-[•Damon: touch you in all the places you want me to

[16:09] EnDever(TAG-BITCHES): HOLY FUCKING SHIT ITS TX DRIFT


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Who, in your opinion, was the best RC player ever?
PostPosted: Mon Jul 24, 2017 10:59 am 
Offline
Veteran
Veteran
User avatar

Joined: Mon Mar 23, 2009 5:51 pm
Posts: 5556
Location: Nottingham, United Kingdom
Drift wrote:
My favorite memory of ScarV memory was when he complained that his apartment smelled of smoke when he smoked inside.


Pretty sure it was his mums house and he was panicking she would find out he was smoking :lmao:

_________________
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Who, in your opinion, was the best RC player ever?
PostPosted: Mon Jul 24, 2017 10:36 pm 
Offline
Veteran - LoL Division Commander
Veteran - LoL Division Commander
User avatar

Joined: Wed Feb 29, 2012 4:16 am
Posts: 663
Penguin wrote:
Drift wrote:
My favorite memory of ScarV memory was when he complained that his apartment smelled of smoke when he smoked inside.


Pretty sure it was his mums house and he was panicking she would find out he was smoking :lmao:


I distinctly remember asking him to open a window or door to air it out and his complaint was that it was too cold to do so.

_________________
Image

[14:45] ]-TX-[•Penguin{DivCom}: [21:45] ]-TX-[•Damon: i wanna wine u
[21:45] ]-TX-[•Damon: and dine u
[21:45] ]-TX-[•Damon: touch you in all the places you want me to

[16:09] EnDever(TAG-BITCHES): HOLY FUCKING SHIT ITS TX DRIFT


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by Vash © 2009
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC + 1 hour [ DST ]